info@bredeschoolsoest.nl 035 - 609 92 70

Kennismaken

Zoekt u een basisschool in Soest? Bent u benieuwd naar ons en wilt u graag een kijkje komen nemen? Bel of mail. Wij nodigen u graag uit voor een kennismakingsgesprek en rondleiding. Tijdens dit gesprek beantwoorden we uw vragen en vertellen we wie zijn en waar we voor staan.

Naar school

Voor het eerst naar school gaan is voor veel kleuters spannend. Uw kind mag daarom eerst vijf ochtenden komen wennen. Dit kan vanaf zes weken voor zijn of haar vierde verjaardag. U krijgt daarvoor een uitnodiging van de leerkracht.

Aanmelden nieuwe leerling

Als u uw zoon of dochter wilt laten inschrijven, dan kan dat door telefonisch een afspraak te maken met onze schooleider Koen Weusten (035 – 609 92 70).

Definitieve aanname van een nieuwe leerling vindt altijd plaats na een gesprek met de directeur.

In principe is elk kind welkom op de Egelantier. Het openbaar onderwijs is voor iedereen toegankelijk. Wij onderschrijven dit grondbeginsel van het openbaar onderwijs en dragen dit uit. Maar er kunnen omstandigheden zijn waardoor een kind bij ons niet op zijn of haar plek is.